donderdag 24 maart 2011

Wishlist Boozyshop Maart 2011

Boozyshop is een webshop waar ik al een aantal keer spulletjes heb besteld. Ik ben erg tevreden over deze webshop en ik kijk dan ook vaak even rond op de site of ik nog leuke dingetjes zie. Ik heb een wishlist samengesteld. Benieuwd? Lees dan snel verder…



1. 28 Neutral Pallet, €17,95 – Dit palette staat al zó lang op mijn wishlist! Dit is voor mij gewoon echt het perfecte palette met allemaal mooie naturelle kleurtjes. Ik heb al heel vaak op het punt gestaan hem te kopen maar telkens heb ik het toch niet gedaan. Misschien wordt het eens tijd dat ik hem toch bestel.

2. NYX Cream blush, €6,89 – Dit is ook zo’n product dat ik al erg lang wil. Sinds Daniella er 1 heeft wil ik alleen nog maar liever een cream blush van NYX! Ik heb dit product pas bij Daniella uitgetest en het is echt pure liefde, pure liefde zeg ik je! Ik zou graag de kleur Natural willen als ik er 1 ga bestellen.

3. NYX Powder Blush, €6,99 – Nog een blush en jawel, nog 1 van NYX. Dit is een normale poederblush en ik vind de kleuren die ze hebben echt heel mooi. Als ik 1 van deze blushes ga bestellen wordt het denk ik de kleur Angel. Of Natural. Of Silky Rose. Of Dusty Rose… aah ik wil ze gewoon allemaal.

4. Sleek blush, €4,95
– Oh boy, valt het op dat ik van blushes houd? Dit is een blush van Sleek en ik heb echt hele mooie swatches op internet gezien van deze blushes. Ik zou heel graag de kleur Rose Gold of Pomegranate willen. Prrretty!

5. Yes to lipbutter, €4,99 – De mensen die mij in het echt kennen weten wel dat ik altijd een lippenbalsem bij me draag en meestal zelfs twee. Ik heb nog geen lippenbalsems van Yes to maar ik zou er wel erg graag 1 willen proberen. Ik denk dat ik voor de ‘smaak’ Berry zou gaan want die klinkt gewoon lekker, haha.

6. Yes to Carrots Mini Travelkit, €10,95
– Ik ben niet alleen benieuwd naar de lippenbalsems van Yes to, maar ook naar de huidverzorging. Zo’n travelkit lijkt me ideaal om de producten uit te testen zonder gelijk de fullsize verpakkingen te moeten kopen. Ik ben altijd op zoek naar fijnere huidverzorging en ik lees goede dingen over deze producten dus waarom niet een keer proberen? :D

7. NYX Jumbo Eye Pencil Black Bean, €3,59 – Toen Daniella terugkwam uit Amerika, heeft ze voor mij een NYX Jymbo Eye Pencil in de kleur Milk meegenomen (klik). Ik vind dit zo’n fijn product dat ik ook graag de zwarte variant zou willen hebben.

Dit was mijn hele wishlist. Het lijkt zo op zich wel mee te vallen maar als je alles bij elkaar optelt… 17,95 + 6.89 + … Ik kom uit op €56,31. Au. Heeft iemand een briefje van €56,31 voor me? Alsjeblieft?