woensdag 23 maart 2011

Shoplog Münster

We zijn met school op excursie geweest naar Münster, een plaatsje in Duitsland. Na 4 uur in de bus te hebben gezeten, kwamen we uiteindelijk aan in Münster. Na stomme opdrachten te hebben gedaan, zijn we op zoek gegaan naar leuke winkeltjes. Ik hoopte nog een KIKO te vinden, maar die heb ik helaas niet gevonden. Het was erg moeilijk om leuke winkeltjes te vinden, omdat het niet echt overzichtelijk was. Er bleek uiteindelijk ook nog een H&M en Zara te zijn. Wat ik wel heb gevonden is een drogisterij, genaamd dm. Ze verkopen daar merken zoals P2, Alverde, Esprit etc. Maar ze hebben ook merken, die ook gewoon hier verkrijgbaar zijn, zoals L’oreal, Maybelinne. Door tijd nood, was het vooral pakken wat je pakken kan. Eigenlijk heb ik niet heel goed nagedacht over wat ik kocht, maar ik ben gelukkig met alles tevreden.



P2 Crackling Topcoat - 010 Black Explosion, €1,75
P2 Crackling Topcoat - 020 Silver Blast, €1,75
P2 Color Victim - 670 Elegant, €1,55
Esprit - 212 Woody Chic, €4,95


P2 Feel Good mineral blush - 031 Dreamy Berry €2,65
Alverde Blush - 01 Apricot €2.95
Carmex Classic €1,95


Tot slot Averde Bodybutter met Karitébutter €2,95

Alles is vrij goedkoop, het duurste is het Esprit lakje. Ik ben van plan om van alles snel een review over te schrijven, maar wat ik me afvraag is: Van welk product, willen jullie als eerst een review lezen?