dinsdag 22 maart 2011

Nivea Natural Oil Douchegel

Ik denk dat iedereen wel douchegel gebruikt. Ik ben zelf aardig kieskeurig over de douchegel die ik het liefste gebruik. Hij moet niet uitdrogend zijn, lekker schuimen en een fijne geur hebben. Wil je weten of deze douchegel aan al deze punten voldoet? Lees dan snel verder…



Ik vind de verpakking van de douchegel niet heel bijzonder maar op zich wel leuk. In de fles zit 200 milliliter. De douchegel zelf is een beetje geel/oranje gekleurd en omdat de verpakking zelf van doorzichtig plastic is, zie je de douchegel en dus de leuke geel/oranje kleur. De dop opent makkelijk en sluit goed af. Ik heb eigenlijk niets op de verpakking aan te merken.

De geur van de douchegel vind ik erg neutraal. Ik kan de geur niet echt omschrijven maar het ruikt erg neutraal en het heeft niet echt een specifieke geur. Het ruikt wel een beetje natuurlijk. Deze douchegel droogt mijn huid niet uit. Ik smeer me na het douchen nog wel in met een fijne bodylotion of bodybutter omdat mijn huid na gebruik van dit product toch nog wel een beetje extra verzorging nodig heeft.



De douchegel is niet echt een olie maar ook niet echt een dikke douchegel. Ik vind het wel een fijne substantie. Het schuim dat ontstaat is erg zacht en fluffy. Het voelt erg fijn aan op mijn huid en deze douchegel schuimt ook erg goed.



Ik vind dit een prima douchegel voor een prima prijs. Deze douchegel is namelijk voor €4,49 verkrijgbaar bij de drogisterij. Dit is al ongeveer mijn derde fles van deze douchegel maar ik denk dat dit mijn laatste fles is. Dit product begint me nu een beetje te vervelen maar Nivea heeft nog meer van dit soort ‘oliĆ«n’ in haar assortiment dus misschien ga ik nog wel een andere variant uittesten.

Zijn jullie ook zo kieskeurig in het kiezen van een douchegel?