maandag 4 april 2011

NOTD OPI 'Tickle My France'

We hebben vorige week even een weekje geen artikelen geplaatst. We hadden het allebei niet gered met school want we hadden allebei erg veel toetsen. Vanaf nu komen er weer gewoon artikelen online, iedere dag 1!

Al meer dan driekwart jaar wil ik dit lakje hebben. Ergens voor de zomervakantie had ik een verjaardag van een vriendin, waarbij je een manicure kreeg en kon kiezen uit verschillende OPI lakjes. Het was liefde op het eerste gezicht met dit schatje. Eindelijk heb ik 'm in mijn handen en kan ik uitgebreid een review plaatsen. Misschien zijn jullie na deze review ook verliefd geworden op dit lakje?

De verpakking vind ik mooi, ik vind de zwarte details erg mooi, daarmee bedoel ik de zwarte letters en een zwarte dop. Het oogt allemaal erg chique en dat mag ook wel voor de prijs die je ervoor neerlegt. Detail: Bovenop de dop staat nog O.P.I. Dit potje is overigens wel huge, er zit ook 15ml in, wat een stuk meer is dan ik gewend ben. Dit betekent dat ik lekker lang kan doen met dit lakje, als hij teminste niet opdroogt. Ik vind de kwast van OPI ook altijd erg prettig, ze zijn vrij groot waardoor ze prettig lakken.



De kleur is een mooi nude kleurtje. De kleur is licht bruin en als je deze in de zon houdt herken je ook een beetje paars. Dat bij mekaar levert een mooie combinatie, hiervoor ben ik ook gevallen. Hij bevat ook geen enkele shimmer, maar wel een mooie creamy finish De kleur is perfect voor elke gelegenheid. Misschien kan het ook komen doordat ik een zwak heb voor alles met een nude kleurtje. De naam vind ik leuk bedacht, een lakje met een naam vind ik persoonlijk altijd veel leuker.'Tickle My France' behoort eigenlijk tot volgensmij een speciale collectie, met als onderwerp Frankrijk. De substantie is niet waterig en ook niet te dik, waardoor je het makkelijk over je nagel kan verdelen. De nagellak dekt na twee laagjes, dan dekt hij volledig. Je kan als je wilt voor de zekerheid misschien nog een extra laagje aan brengen. Hij droog ongeveer net zo snel als een normale nagellak, niet verbazend snel, maar ook niet ontzettend langzaam. Na ongeveer 3 dagen chipt dit lakje (met topcoat). Niet heel erg lang, maar lakjes blijven bij sowieso nooit zo lang op mijn nagels zitten. Ik ben zeker blij met dit lakje en behoort nu tot mijn favorieten. Hij past bij elke outfit en draag dit lakje met plezier. Dit is nu mijn tweede lakje van OPI en ben zeker van plan om er een paar lakjes toe te voegen aan mijn stash. Alleen houdt de prijs mij een beetje tegen, het zit namelijk ver boven mijn budget. Misschien als ik ooit de lotto win ;)


Ik heb dit lakje gekocht bij de MOOI, ik heb geen flauw idee waar deze filiaal overal zit. Ik heb 'm gekocht bij de filiaal in Rotterdam (centraal) naast de DA en tegenover de New Look. Ze hebben daar OPI Lakjes voor €13,95