dinsdag 5 april 2011

28 Neutral Palette

Ik vierde pas mijn verjaardag (2 april was ik jarig :D) en toen ik het met mijn vrienden ging vieren kreeg ik van Daniella een onwijs gaaf cadeau. Weten jullie nog, mijn wishlist van een tijd geleden? Daar stond het 28 Neutral Palette ook op. Toen ik met mijn verjaardag van Daniella een doos toegeschoven kreeg met daarin een aantal kleine pakjes begon ik met het uitpakken van de kleinere cadeaus. Toen ik de kleinere cadeautjes had uitgepakt (die ook super waren!) zag ik een rechthoekig, plat pakje liggen. Eigenlijk begon ik toen al te squealen want ik wist het bijna zeker: Daniella had het 28 Neutral Palette voor mij gekocht! Benieuwd naar een korte review en de swatches van dit palette? Lees dan snel verder…



Het 28 Neutral Palette is een palette met daarin, zoals de naam al zegt, 28 prachtige, naturelle kleurtjes. Met deze kleurtjes kun je de mooiste naturelle looks maken. Dit mooie palette stond al zeker een jaar op mijn wishlist en nu heb ik hem eindelijk!



Dit palette is van Boozycosmetics, het merk van Boozyshop. De doos is mat zwart en er staat met roze letters Boozycosmetics op gedrukt. Ik vind de verpakking van het palette er erg mooi uitzien. De doos sluit gemakkelijk af en heeft een mooi formaat: 23 centimeter breed en 15 centimeter hoog. Maar genoeg gebrabbel, op naar de swatches!



Ik heb de oogschaduws voor het gemak genummerd. De oogschaduw links boven is dus A1 en die rechts daarvan A2. De oogschaduw onder A1 is B1, etc.


A1, A2, A3, A4


B1, B2, B3, B4


C1, C2, C3, C4


D1, D2, D3, D4


E1, E2, E3, E4


F1, F2, F3, F4


G1, G2, G3, G4

Oh Mijn God, zulke mooie kleuren! Er is geen één kleurtje dat ik niet mooi vind en ik heb al even met de kleurtjes gespeeld… je kunt er echt hele mooie looks mee maken. Ik vind de afwisseling van shimmery en matte kleuren ook erg leuk. Het lijkt alsof de lichtere kleuren niet goed gepigmenteerd zijn, maar dat komt omdat een aantal van die kleuren erg op mijn huidskleur lijken. Als je deze kleuren op je ogen gebruikt komen ze mooier uit dan op mijn arm. Sommige oogschaduwkleurtjes zijn een beetje brokkelig maar over het algemeen is de structuur van de oogschaduws prima.

Daniella, nog een keer bedankt. Ik ben zo blij met dit palette!

Wat vinden jullie van dit palette?

Oh, en over een paar dagen komt er een look met dit palette online!