woensdag 6 april 2011

ELF Shimmering Facial Whip

Voor kerst heb ik een aantal producten gekregen van E.L.F, waaronder deze highlighter. Een highlighter brengt een gezonde glow op je gezicht. Deze highlighter is voor het hele gezicht, waaronder ook voor de lippen. Wil je meer weten over dit very low-budget highlighter, lees dan snel verder…



De verpakking is gemaakt van doorzichtig plastic, waardoor je de kleur makkelijk kan zien. ELF Shimmering Facial Whip zit in een kleine tube, ondanks dat de tube klein is, kan je er lekker lang meedoen. Je hebt ook maar ongeveer een klein drupje nodig en dan heb je al meer dan genoeg. De substantie is ook erg prettig, waardoor je het makkelijk kan uitblenden. Je kan de substantie een beetje vergelijken met een foundation, alleen zijn foundations vaak iets wateriger. Je kan het makkelijk verdelen en blenden in de huid voor een natuurlijk effect.




De kleur genaamd Pink lemonade, waar hij ook naar ruikt, is roze met een frosty finish. Pink Lemonade bevat ook zilveren shimmers, om de ‘healthy’glow te geven. Op mijn wangen geeft hij zeker een healthy glow, je ziet er een stuk frisser uit. Dit komt denk ik door de mooie zilveren glitters en een een lichte roze gloed. Er zitten geen grote shimmers in, alleen hele mooie kleine subtiele zilveren glitters. Als je niet zoveel gebruikt, valt de roze kleur niet heel erg op. Je kan de kleur opbouwen als je wilt, alleen je moet wel oppassen, niemand wil er als een clown uitzien. Door de creamy substantie, trekt dit goedje makkelijk de huid in. Waardoor je een mooi en natuurlijk effect krijgt op je wangen. Je kan deze ook gebruiken voor onder je wenkbrauw, alleen hiermee moet je oppassen. Als je een heel klein beetje gebruikt, zie je alleen shimmer, waardoor je het mooi kan gebruiken onder het wenkbrauwbot. Wanneer je te veel gebruikt, valt de roze veel te veel op en om dat nou onder je wenkbrauwen te willen hebben?

Je kan de ELF Shimmering Facial Whip ook gebruiken voor je lippen, alleen kan ik dat niet aanraden, je ziet alleen shimmers op je lippen. Ik vind het too much, het is té frosty. Dit goedje gebruik ik bijna alleen maar op mijn wangen, daar vind ik het effect op z’n mooist.

Ondanks dat ik deze Shimmering Facial Whip alleen op de wangen mooi vind, ben ik niet teleurgesteld. Het effect op de wangen is erg mooi en ik gebruik hem dan ook regelmatig. Misschien ben ik ooit nog van plan om een andere kleur aan te schaffen, maar voorlopig ben ik wel blij met deze!
ELF Shimmering Facial Whip is verkrijgbaar op ELF’s webshop voor €1,-