donderdag 7 april 2011

EOTD: Pure and Natural

In dit artikel liet ik jullie kennis maken met het 28 Neutral palette. Dit is een look die ik alleen met kleurtjes uit mijn 28 palette gemaakt heb. Ik droeg deze look op mijn verjaardag en eigenlijk vond iedereen het een mooie look, dus vond ik het wel leuk om hem ook online te zetten. Benieuwd? Lees dan snel verder…




Het is een hele natuurlijke look met eigenlijk alleen aardetinten. Dit zijn de looks die ik het liefste draag, ik houd niet zo van felle kleuren op mijn ogen. Ik vind de look zelf erg geslaagd!



Dit zijn de kleuren uit mijn 28 palette die ik heb gebruikt. De kleur links boven heb ik gebruikt als highlighter op mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek. De twee kleuren in het midden mengde ik om een mooie kleur te krijgen voor op mijn bewegende ooglid. In mijn arcadeboog bracht ik de paarsige kleur rechtsboven aan en met de zwarte kleur rechtsonder maakte ik mijn buitenste-v iets donkerder en dit blendde ik een beetje mijn arcadeboog in. De paarsige kleur bracht ik ook een onder mijn oog aan en daar overheen ging nog een beetje van de zwarte kleur. Om het af te maken zette ik een lijntje op mijn bovenste ooglid met een zwart oogpotlood van Catrice, lijnde ik mijn waterlijn en heb ik getightlined met ditzelfde potlood, krulde ik mijn wimpers en bracht ik een laagje Rimmel Sexy Curves mascara aan.

Wat vinden jullie van deze look? Is dit een look die je zelf ook zou dragen?