donderdag 3 maart 2011

Shoplog Voorjaarsvakantie


Eindelijk was het vakantie en ik heb natuurlijk hiervan gebruik gemaakt. Door namelijk lekker te gaan shoppen. Ik heb zelf nog in het centrum bij mij in de buurt geshopt, maar ben ook nog één keer naar Rotterdam Centrum geweest. Het is zeker aan te raden om daar een keer heen te gaan, ze hebben daar bijna alle winkels! O.a. New Look, River Island, H&M, Zara, Lush, Sephore, MAC en nog veel meer. Als jullie een keer in de buurt zijn, moeten jullie zeker hier langs gaan en langs alle opgenoemde winkels gaan, het is de moeite waard!
Ik laat alleen de beauty dingen zien, ik heb namelijk voorderest niet zo heel veel geshopt qua kleding etc.


Reinigingsdoekjes vind ik altijd erg fijn en handig in gebruik. Vooral als je net een ooglook hebt gemaakt en je wilt je make-up er weer gemakkelijk afhalen. Ik heb voor Nivea gekozen, altijd lekker vertrouwd ;)
Nivea Verzachtende Reinigingsdoekjes €3,59
De blushes zijn in de sale bij Catrice, ik heb er gelijk twee angeschaft. Ik had al 'Coral Sand' in mijn bezit en nu ben ik de gelukkige eigenaar van 'Wild Rose' en 'Light Burgundy'. Ik heb de Mineral Blushes van Catrice altijd al fijn gevonden, dus ik had geluk dat er 50%korting op was. Als jullie deze blushes nog willen aanschaffen zal ik snel zijn, deze blushes gaan heleaas het schap uit.
Catrice Mineral Blushes (incl. 50% korting) €1,50
Al lang ben ik opzoek naar een mooie bruine oogpotlood, aangezien ik zelf ook bruin haar heb. Eigenlijk was ik opzoek naar een mooie nude oogpotlood, maar ik vond deze ook heel mooi en staat heel mooi bij mijn bruine haar. Ik denk dat het effect misschien mooier is als ik ook nog bruine mascara draag, misschien moet ik maar eens nadenken om er een aan te schaffen.
Catrice Kajal Designer (met korting) 1,00




We beginnen met mijn mooiste beauty aankoop van deze vakantie, mijn O.P.I lakje. Al sinds de zomer twijfel ik of ik deze moest kopen of niet. Eindelijk heb ik het toch overwogen en nu heb ik 'm. De prijs hield mij altijd tegen, want het ligt toch wel ver buiten mijn budget. Nu ik 'm heb, heb ik er zeker geen spijt van. Hier komt nog snel een NOTD over.
Dit nagellakje heb ik bij de MOOI gekocht, deze is naast de DA en tegenover de New Look in Rotterdam. Hier hebben ze veel kleuze en kleuren. Neem zeker een kijkje in deze winkel, want ze hebben ook veel kleuren van KOH
O.P.I. Tickle My France €13,95
Deze twee lakjes van Catrice heten 'Caught on the red carpet' en 'The devil wears red'. 'Caught on the red carpet' heb ik aangeschaft, omdat ik op zoek was naar een mooie rode kleur, deze was helaas zonder korting 'The devil wears red' heb ik eigenlijk altijd al gewild, maar nooit het lef gehad om deze te kopen. Nu dit lakje 50% goedkope was, twijfelde ik geen moment. Als jullie nog 'The devil wears red' willen aanschaffen, zul je snel moeten zijn. Dit lakje wordt uit de schappen gehaald, hetzelfde verhaal als bij de Catrice Mineral blushes.
Catrice 'Caught on the red carpet' €2,50
Catrice 'The devil wears red' €1,25
Mijn hema base coat is opgedroogd, ik was weer lekker slim om de dop niet goed er op te plaatsen. Ik was toch al bij het Catrice schap aan het snuffelen, dus nam ik deze Smoothing Base Coat mee voor €1,99



Ik begin wel even achteraan met de Labello Fruity Shine Guave, nog nooit heb ik hier iets over gelezen. Ik was erg benieuwd toen ik deze bij de kassa zag staan en ik kon me niet inhouden en heb deze ook mee laten afrekenen. Alvast één ding; hij ruikt wel lekker zoet!
Labello Fruity Shine in Guave €2,39
Dit neon roze potje is van het merk Kruidvat. Ik heb deze al een keer eerder gehad, maar ben hem al een tijdje geleden veloren. Ik vond 'm super fijn en besloot om hem weer aan te schaffen.
Kruidvat Lippenbalsem (volgensmij) €1,49
Vaseline, do I need to say more? Vaseline vind ik altijd fijn in gebruik, met rosy lips krijg je nog een leuk tintje op je lippen.
Vaseline Rosy Lips €1,99
Deze lipstick zullen helaas ook het schap verdwijnen, deze lipsticks zijn volgensmij heel populair. Ik zal het erg jammer vinden dat ze gaan verdwijnen, hopelijk zijn de nieuwe net zo fijn. Deze keer ben ik voor wat bruinere tinten gegaan, ze zijn een stuk donkerder en bruiner dan mijn overige lipsticks.
Catrice Absolute Moisture Lipstick 'Indian Brown' €1,50
Catrice Absolute Moisture Lipstick 'Noisette Cocktail' €1,50
Over deze lipliner heb ik ook lang getwijfeld, elke keer nam ik 'm maar niet mee. Maar deze keer gaf ik deze lipliner hem de voordeel van de twijfel. Ik weet niet wat er gebeurt met de Catrice Lipdesigner's in het schap gaat gebeuren of deze ook worden vervangen, maar dat zien we denk ik later wel :). Dit is een vrij nude roze lipliner, zeker draagbaar!
Catrice Lipdesigner 'Nude Rose' €1,99

Het is een vrij lang artikel, sorry daarvoor. Hopelijk vinden jullie deze shoplog leuk en welk product vinden jullie het er meest uitspringen en willen jullie snel een review van zien?