dinsdag 26 april 2011

The Body Shop Skin Sponge

The Body Shop heeft altijd geweldige acties en ze weten me daarmee altijd te verleiden. Dit keer luidt de actie: 2 Showergels voor 10euro plus een gratis showerpuff. Natuurlijk kon ik dit niet laten liggen en ben ik naar huis gegaan met 2 showergels en een showerpuff. Een leuk detail van deze puff, hij is gemaakt van recyclede melkpakken, ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ze dit tot een puff hebben gemaakt.



Deze groene puff valt zeker op in de badkamer! Hij is de perfecte grootte en hij ligt daardoor ook lekker in hand. Aan deze puff hangt een lintje, waardoor je hem in de badkamer kan ophangen, erg handig! Hij voelt ook erg ruw aan qua textuur, veel ruwer dan een gewoonlijke showerpuff.
Je hebt maar een heel klein beetje douchegel nodig, ongeveer een kleine klodder. Doordat de puff vrij ruw is, gebruik ik hem maar één keer per week, anders wordt het te veel voor mijn huid. Ik denk dat deze puff ook vooral is bedoelt om te scrubben en niet voor dagelijks gebruik. Wanneer ik deze puff gebruik, brandt mijn huid een beetje, het voelt niet bepaald heel prettig. Maar hij scrubt wel heel erg goed en laat mijn dode huidcellen verdwijnen. Na mijn douchebeurt met deze puff voelt mijn huid ook een stuk zachter en schoner aan, dat betekent dat hij wel z’n werk goed doet!
Wat alleen wel een nadeel is, het duurt heel lang totdat je de douchegel uit de puff hebt gekregen. Na 6 keer omspoelen, was hij nog steeds niet helemaal douchegel vrij.

Ondanks hij ruw en een beetje pijnlijk is, vind ik hem erg fijn, hij scrubt namelijk erg goed! Hij kost eigenlijk 5euro, alleen ik heb hem gratis erbij gekregen met een actie. Ik zou er zelf geen 5euro ervoor over hebben, dat is hij denk ik niet waard. Maar wanneer je nog op zoek bent naar showergels en een puff, zou ik zeker een kijkje nemen bij The Body Shop voor deze actie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten