woensdag 27 april 2011

GOSH Soft 'n Shine Lipbalm Sweetheart

Lipgloss is niet mijn ding en lipsticks vind ik vaak iets te opvallend. Wat voor mij dus een grote uitkomst is, is de tinted lipbalm: een lippenbalsem met een kleurtje. GOSH heeft de Soft ’n Shine lipbalms in haar assortiment en ik ben een groot fan van deze lipbalms. Hier konden jullie al een review lezen over de lipbalm in de kleur Irony en hier schreef Daniella een review over de lipbalm in de kleur Scarlet. Vandaag is de kleur Sweetheart aan de beurt! Lees snel verder voor de review…




De verpakking is zoals alle GOSH producten: strak en zwart, en dat vind ik zelf erg mooi. Het systeem van de lipbalm is een draaisysteem. Wat erg handig is, is dat de lipbalm aan de bovenkant schuin afgesneden is. Hierdoor gaat het aanbrengen van de lipbalm fijn smooth.

Niet alleen het aanbrengen van de lipbalm gaat smooth, want hoe de lipbalm op je lippen aanvoelt is gewoon silky smooth! Deze fijne lippenbalsem laat een verzorgend laagje achter. Je lippen zijn gehydrateerd en hebben ook nog eens een mooi kleurtje, what else does a girl want?





De kleur van de lipbalm vind ik errug mooi: roze met gouden glittertjes! Vooral in de zon zijn de glittertjes goed te zien. Het is een lief roze kleurtje maar niet BAM-in-yo-face roze. Me likes! Deze lipbalm blijft niet erg lang zitten, maar dit komt natuurlijk omdat het eigenlijk een lippenbalsem is. Gelukkig is bijstiften met dit product helemaal niet erg, want telkens als je hem aanbrengt komt er een heerlijke vanille geur vrij. De geur blijft niet erg lang hangen, dus de dames die een lipproduct met een geurtje niet zo fijn vinden, kunnen deze lipbalm ook prima dragen.

Maar nu heb ik slecht nieuws te horen gekregen: de GOSH Soft ’n Shine lipbalms gaan uit het assortiment! GOSH gaat een aantal van haar producten vernieuwen of gewoon uit het assortiment halen, en daar horen deze fijne lipbalms ook bij. Ik vind dit echt heel jammer want ik vind het een heerlijk product. Ik ga denk ik een aantal back-ups kopen, zodat ik niet zonder kom te zitten.

Iets voor jou: deze lipbalms zijn iets voor jou, als je houdt van een kleurtje op je lippen dat toch heel verzorgend is en je niet voelt zitten, en als je het niet erg vind om regelmatig bij te stiften.

Niet iets voor jou: deze lipbalms zijn niet iets voor jou, als je een longlasting kleur op je lippen wilt en dus niet regelmatig bij wilt stiften.

Deze lipbalms zijn (nu nog) te koop bij het Kruidvat, voor €8,95 en ze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren.

Hebben jullie zo’n Soft ’n Shine lipbalm van GOSH? Wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten