donderdag 28 april 2011

Essence Wenkbrauwgel

Ik haat het altijd wanneer er haartjes van mijn wenkbrauw verkeerd staan, daarom vind ik het fijn om altijd wenkbrauwgel te gebruiken om ze in model te brengen. Deze gel is ook voor de wimpers, ikzelf gebruik hem altijd voor mijn wenkbrauwen. Daarom geef ik er alleen een review over als wenkbrauwgel.



De verpakking is geheel doorzichtig plastic, met blauwe details. Deze gel ziet er een beetje uit als een mascara, het borsteltje is hetzelfde als die van een mascara met een normaal borsteltje.
De substantie is een beetje moeilijk uit te leggen, je kan hem het beste beschrijven als een vrij waterige gel. Doordat hij een beetje waterig is, geeft hij een waterig effect op je wenkbrauwen. Het lijkt dan alsof alleen je wenkbrauwen helemaal doorweekt zijn, je moet goed oppassen dat je niet te veel gebruikt. Zo niet, dan krijg je van die ‘waterige’ wenkbrauwen.
Wanneer ik deze wenkbrauwgel op doe, zijn mijn wenkbrauwen mooi in model. Op een paar haartjes na, maar dit kan ook aan mijn wenkbrauwen liggen. Wanneer ik op de fiets naar school ga en er is veel wind, helpt deze gel vrij wel niet bij mij. Wanneer er bijna geen wind is, redt deze gel het op zich wel prima, maar na een paar uurtjes, vallen mijn wenkbrauwen weer terug op hun oude manier. Ik had gehoopt dat hij mijn wenkbrauwen een stuk langer strak in model had gehouden. Maar ik denk wanneer je ‘makkelijke’ wenkbrauwen hebt, hij heel lang blijft zitten.

Ik vind hem een beetje mhuah, hij blijft namelijk bij mij niet heel erg lang zitten en dat vind ik erg jammer. Ik had gehoopt dat mijn wenkbrauwen langer in model bleven, dan eigenlijk nu het geval is.
Essence is te koop bij het Kruidvat voor 1,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten