maandag 25 april 2011

Rosebud Strawberry

Ik heb al eerder een Rosebud in bezit gehad, maar doordat ik deze verschrikkelijk vond stinken, heb ik hem nooit echt kunnen uittesten. Deze heb ik dan ook gegeven aan Carmen, want zij vond hem wel lekker ruiken. Elke keer wanneer ik een Rosebud zag, had ik elke keer de neiging om deze mee te nemen, maar elke keer besloot ik hem maar niet mee te nemen. Aangezien ik nog een Douglas bon had en ik nog niet wist waar ik hem aan uit moest geven, waarom dan geen Rosebud?



Rosebud zit in een tin, zoals de lippenbalsems van Vaseline. Ik ben dol op de verpakkingen van Rosebud, door ze vintage-achtige uiterlijk hebben.
De geur ruikt typisch naar aarbeien, maar wel een beetje naar chemische aardbeien. Niet echt heel storend, want ik vind het nog steeds heerlijk ruiken. Ik heb ook voor de Rosebud Strawberry gekozen, omdat hij best wel safe is qua geur. Ondanks de kleur in de tin roze is, geeft deze lippenbalsem geen enkele kleur af, alleen een subtiele glans op de lippen.
De substantie is vrij dun en het kost wat meer moeite om er genoeg uit te krijgen. Doordat de substantie een beetje dun is, smeert hij ook makkelijk uit. Wanneer deze lippenbalsem is ingetrokken, krijg je lippen die silky smooth aanvoelen. Deze zachte lippen blijven erg lang aanwezig, je hoeft pas na een lange tijd weer bij te smeren. Deze lippenbalsem hydrateert de lippen erg goed, schrale lippen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.
Je kan Rosebud als moisturizer gebruiken op het lichaam of op het gezicht. Ik gebruik hem het meest op de lippen, maar soms heb ik een hele droge huid op mijn voorhoofd en gebruik ik dit zalfje. Ook mijn droge voorhoofd is verdwenen, alleen je krijgt wel een beetje een glimmende voorhoofd, wanneer hij nog niet is ingetrokken. Daarom gebruik ik hem vaak voor het slapen, zodat je niet met een glimmende voorhoofd naar buiten hoeft.

Ik snap nu waarom Rosebud de lucht wordt ingeprezen, het is namelijk een top product. Deze lippenbalsem behoort tot een van mijn favorieten en zit altijd in mijn tas zodat ik lekker kan bijsmeren op school. Ik weet dat dit product erg prijzig is, maar je krijgt er ook veel voor terug. Je kan bijvoorbeeld voor je verjaardag vragen om cadeaubonnen en kun je overwegen om dit uit te geven aan een Rosebud.
Rosebud Salve Strawberry is te koop bij Douglas voor €10,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten