zondag 24 april 2011

Collective Haul

De afgelopen weken ben ik een aantal keer wezen shoppen. Ik ging een twee keer naar Alexandrium en ik ben in Gouda wezen shoppen. Om twee aparte shoplogjes te doen vond ik een beetje overdreven, dus bij deze een collective haul van beide shopdagjes! Lees snel verder om mijn aankoopjes te zien…



Hier zien jullie een aantal Primark stuffies. Toen ik zag dat ze bij de Primark beauty gerelateerde producten had, belandden deze producten linea recta in mijn mandje. Ik had nog nooit iets gehoord over de beauty-spulletjes van de Primark, dus ik was vast besloten ze mee te nemen. Ik heb twee soorten reinigingsdoekjes gekocht: de geparfumeerde en de ongeparfumeerde. Ik heb de ongeparfumeerde al uitgetest, en daar ben ik helaas niet echt over te spreken. Een review volgt van beide doekjes. Ook hadden ze bij de kassa een grote bak met lipsmackers staan. Ik zocht een lipsmacker uit met de geur van Fanta. Eigenlijk ruikt deze lipsmacker gewoon naar sinaasappel, maar dan iets meer chemisch.

Reinigingsdoekjes: €1,50 per pakje van twee
Lipsmacker Fanta: €2,-




Ik heb drie producten van Watsons gekocht. Het was 2+1 gratis. Omdat ik al een tube handcrème van Watsons op heb gemaakt en mijn tweede fles scrub ook haast leeg is, kocht ik een handcrème, maahttp://www.blogger.com/img/blank.gifr nu in een andere geur en een scrub en die ook in een andere geur. Daniella heeft hier al een review geschreven over de handcrème (klik), en ik vind het net als Daniella een heerlijk product! Over de scrub ben ik ook te spreken maar ik had ook niet anders verwacht omdat de andere scrubs die ik van Watson heb gehad ook fijn zijn (klik). Verder kocht ik een bodylotion in de geur olijf. Hier komt nog een review van, maar ik kan alvast zeggen dat ik het best een fijn product vind.

Watsons bodyscrub: €4,40
Watsons handcrème: €3,25
Watsons bodylotion: €4,40




Bij het Kruidvat kocht ik rozenwater. Dit gebruik ik nu als tonic want ik heb eens gehoord dat dit erg fijn werkt. Ik test het nu voor jullie uit en hier komt uiteraard ook nog een review van! Mijn nachtcrème was ook haast op, dus ging ik op zoek naar een nieuwe. Ik koos er een van Nivea. Deze heb ik nog niet kunnen testen, maar zodra ik hem goed heb kunnen testen komt hier ook een review van online. Ook kocht ik bij het Kruidvat een nieuwe facewash, en wel de Nivea Pure Effect Clean Deeper facewash. Ik heb deze al eerder gebruikt en hier was ik toen wel tevreden over. Ik gebruik nu een facewash van The Body Shop maar deze tube is ook alweer haast leeg. Ik sta te popelen om deze facewash voor jullie te testen en ook van dit product komt een review.Ik kocht bij The Body Shop een back-up van mijn dagcrème uit de seaweed-lijn. Dit is al mijn derde potje en ik ben erg tevreden over deze crème. Hier schreef ik al eens een korte review over dit product, maar misschien ga ik hier nog wel een vernieuwde review over schrijven om te kijken of mijn mening over dit product is veranderd!

Rozenwater Kruidvat: €1,19
Nivea nachtcrème: €8,45 (?)
Nivea facewash: €6,45 (?)
Dagcrème The Body Shop: €15,-




Bij The Body Shop kocht ik ook een olijf bodybutter. Ik heb een tijd geleden een tester gekregen van deze bodybutter en ik vond de geur zó heerlijk en de werking vond ik ook erg goed. Ik weet dat er mensen zijn die deze geur echt niet lekker vinden –uche, Daniella, uche- maar ik vind het een hele lekkere, natuurlijke geur. Tot nu toe ben ik wel over dit product te spreken. Ook van dit product volgt een review! Bij The Body Shop kocht ik ook een fijne nagelriemolie uit de amandel-lijn. Ik ben mijn nagels weer zo goed mogelijk aan het verzorgen zodat ik mooie nagels krijg (het schiet nog niet echt op, maar ssshht)en dit leek me wel een geschikt product om mijn nagelriemen mee in te smeren. Ook van dit product komt binnenkort natuurlijk een review online. Bij het Kruidvat kocht ik ook een nagelverharder van Sally Hansen. Dit product moet mijn nageltjes, net als de nagelriemolie, mooi en sterk maken. Ik heb deze nagelverharder nu al bijna een maand en ik heb hem pas twee keer gebruikt. Me is lazy! Zodra ik dit product goed heb getest en de tijd heb genomen het echt goed te testen, komt ook hiervan een review online. Als laatste kocht ik bij het Kruidvat een lipstain van NYC in de kleur Never Ending Nude. Een prachtige kleur en dat vond mijn moeder ook, dus heb ik hem aan haar gegeven. Als jullie hier een review van willen zien geven jullie maar een gil bij de comments, want dan pik ik hem even terug.

Bodybutter The Body Shop: €15,-
Almond Nagelriemolie The Body Shop: €12,- (?)
Sally Hansen nagelverharder: €11,- (?)
Lipstain NYC: €3,99


Over veel van de producten komt een review online maar mijn vraag aan jullie is: naar welke reviews zijn jullie het meest benieuwd? Dan zorg ik dat die reviews als eerste online komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten