zaterdag 23 april 2011

Boozyshop Pencilbrush

Ik heb geen hele kwastenset dus de kwasten die ik echt nodig heb koop ik gewoon los. Een hele tijd heb ik zonder pencilbrush een looks gemaakt maar ik merkte toch dat ik zo’n soort kwast miste. Toen ik bij Boozyshop een aantal producten ging bestellen, keek ik ook even bij de kwasten. Daar zag ik een pencilbrush voor niet eens zo heel veel geld, dus nam ik hem mee. Benieuwd naar wat ik van deze kwast vind? Lees dan snel verder…



Een pencilbrush is een stompe kwast die precies groot genoeg is om heel precies oogschaduw in je arcadeboog of onder je ogen aan te brengen. Het lukte mij nooit om mijn buitenste ooghoek en mijn crease mooi en precies donkerder te krijgen maar dat lukt met deze kwast wel!

De punten waar ik een kwast op beoordeel is het aantal haren dat hij loslaat als ik hem was, de haren van de kwast (zijn ze zacht, prikken ze, zijn ze stevig genoeg), hoelang de kwast mooi blijft, hoe de kwast in de hand ligt en hoe de kwast de oogschaduw oppakt en aanbrengt. Ik ga deze kwast dus ook op al deze punten beoordelen!



De kwast is stevig en ligt fijn in de hand. De haartjes zijn zacht, maar toch stevig genoeg om precies oogschaduw mee aan te kunnen brengen. Je moet niet te hard over de oogleden heen gaan met deze kwast, want dan voelt hij in een keer een stuk minder zacht aan.




De oogschaduw wordt prima opgepakt door de kwast. De kwast geeft erg weinig fall-out. Dit is erg handig, omdat het niet fijn is om de donkere kleur die je in de arcadeboog aanbrengt onder je ogen te krijgen.

Ik heb deze pencilbrush al een aantal keer gewassen, maar hij ziet er nog steeds prima uit. De haren zijn iets verder uit elkaar gaan staan, maar de vorm van de kwast is nog prima.



Toen ik deze kwast net had, is er iets heel vreemds gebeurd: het bovenstuk ging opeens los van het onderstuk! Bij de eerste keer gebruiken gebeurde dit al. Ik heb de twee delen weer aan elkaar gelijmd met secondelijm, maar vreemd is het wel.

Ik vind dit een erg fijne kwast en deze kwast is voor mij onmisbaar geworden! Je kunt zo precies oogschaduw aanbrengen met deze kwast, dat looks een stuk mooier worden als je deze kwast gebruikt.

Deze kwast is voor €6,95 te koop bij de Boozyshop.

Hebben jullie zo’n kwast?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten