vrijdag 22 april 2011

EOTD 21-04

Oogschaduw dragen doe ik niet vaak, maar looks maken doe ik bijna dagelijks. Als ik een look goed gelukt vind, onthoud ik hem zodat ik hem nog een keer na kan maken op een moment dat ik wel oogschaduw draag. Deze look was een van de looks die ik wel goed gelukt vond en dus heb gedragen op de verjaardag van mijn tante. Benieuwd naar de look? Lees dan snel verder…




Voor deze look gebruikte ik een oogschaduw die een beetje weg lag te stoffen tussen al mijn andere mooie oogschaduws: een mooie donkerblauwe kleur van Catrice uit de Glamourama collechttp://www.blogger.com/img/blank.giftie. Verder heb ik het 28 neutral palette gebruikt, een zwart oogpotlood van Catrice en de Rimmel Sexy Curves mascara.

Ik gebruikte een gouden kleur uit het 28 palette op het bewegende ooglid en de donkerblauwe kleur van Catrice in de arcadeboog. Verder bracht ik als highlight op het wenkbrauwbot een kleur uit het 28 neutral palette die dicht bij mijn eigen huidskleur ligt aan. Ik omlijnde mijn ogen met het zwarte oogpotlood van Catrice en ditzelfde potlood gebruikte ik ook op de waterlijn. Tot slot krulde ik mijn wimpers en bracht ik een laagje mascara aan.

Wat vinden jullie van deze look?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten