donderdag 21 april 2011

Just a Question: Wat is voor jouw een yay of nay product

Het is weer eens tijd voor een just a question, ik ben namelijk wel benieuwd welke producten jullie aanraden en juist weer afraden. Iedereen heeft wel een top product, die je met iedereen wil delen, of juist een hele erge slecht product.


Mijn echte top prodcuten zijn toch wel mijn Rosebud Salve Strawberry en een mini-setje van Elizabeth Arden, deze verzorgen echt onwijs goed. En ik denk dat ik ook toevoeg mijn p2 Blush in ‘Dreamy Berry’, waarover ik een paar dagen geleden een review plaatste, zoals jullie hebben kunnen lezen was ik hier erg positief over!
Het enige echte nay product wat ik kon bedenken, is de Nivea waterproof oogmake-up remover. Deze haalde mijn mascara er amper af of ik moest heel hard gaan boenen.

Wat zijn jullie yay en nay producten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten