woensdag 20 april 2011

p2 Mineral Blush 'Dreamy Berry'

Een tijdje geleden ben ik met school naar Münster geweest en daar heb ik natuurlijk ook een paar make-up spulletjes gekocht, waaronder deze blush. Dit is voor de eerste keer dat ik p2 in mijn bezit heb en ik heb er veel goede dingen over gehoord. Aangezien ik van blush houd, kon ik het niet laten om deze mee te nemen. Willen jullie meer weter over dit product? Lees dan snel verder!




De verpakking is volledig van doorzichtig plastic, waardoor je de kleur makkelijk kan zien. Helaas komen er wel snel krassen op de bovenkant, maar dat kan ook komen door de busreis. De verpakking is vrij stevig, aangezien ik hem 3 keer heb laten vallen en er bijna geen beschadiging is. Alleen ik denk dat als ik hem nog een keer laat vallen, dat de blush zelf kapot gaat, er zit namelijk al een scheurtje in.
Zoals de naam ‘Dreamy Berry’ zegt, is de kleur een beetje paarsachtig. Maar je kan hem het beste beschrijven als een mix van berry en oudroze. Deze blush bevat mooie zilveren en gouden shimmers, geen chunky shimmers, maar mooie subtiele shimmers.


Zoals je kunt zien is de pigmentatie erg goed! Deze blush korrelt vrij wel niet, misschien een heel klein beetje, maar hier heb je verder geen last van. Als je met je vinger over de blush gaat, voelt hij wel een beetje ruw aan qua structuur, waardoor je ook soms even wat meer met je kwast er overheen moet gaan. Dit komt denk ik doordat ik ‘m vrij vaak gebruik, want dit was aan het begin amper zo. Het effect van deze blush is super mooi, hij geeft een mooie gezonde blos op je wangen. De shimmers geven een mooie glow op je gezicht. Je ziet het niet overdreven op je wangen zitten, maar het is subtiel en op een natuurlijke manier aanwezig.

Deze blush is op dit moment mijn favoriete, ik gebruik hem bijna dagelijks. Ik ben gewoon verliefd op het effect van deze blush, heel mooi natuurlijk. Ik raad jullie aan, wanneer jullie in Duitsland zijn, een blush van p2 meenemen van de Feel Good Mineral Blushes.
p2 Is te koop in Duitsland, onder andere in dm voor 2,65

Geen opmerkingen:

Een reactie posten