dinsdag 19 april 2011

The Body Shop Mango douchegel

De afgelopen dagen hebben jullie artikelen kunnen lezen over verschillende producten uit dehttp://www.blogger.com/img/blank.gif mango-lijn van The Body Shop. Hier konden jullie een artikel lezen over de bodybutter en hier over de bodyscrub. Vandaag ga ik de douchegel uit deze lijn reviewen. Benieuwd naar mijn mening over deze douchegel? Lees dan snel verder…



De verpakking van de douchegel vind ik simpel, clean… ik heb er gewoon niets op aan te merken. De douchegel is geel/oranje van kleur, een beetje als de kleur van een mango. De geur van deze douchegel is anders dan de andere producten van The Body Shop uit de mango-lijn. De douchegel ruikt iets meer naar passievrucht en iets minder zoet dan de andere producten. Ik vind het wel lekker!

De werking van de douchegel vind ik niet heel speciaal. Eigenlijk is het best een gewone douchegel, maar dan met een lekker geurtje. De douchegel droogt mijn huid niet uit, maar verzorgt mijn huid ook niet. De douchegel schuimt goed, is zuinig in gebruik maar na gebruik moet ik mijn huid nog wel insmeren met een fijne bodylotion om mijn huid net dat beetje extra verzorging te geven.

Dit is een prima douchegel, maar echt onder de indruk ben ik niet. Als je op zoek bent naar een standaard douchegel zonder al te veel poespas maar wel met een lekker geurtje, raad ik deze douchegel wel aan. Als je op zoek bent naar een douchegel die je huid fijn verzorgt en je huid net dat beetje extra geeft, zou ik op zoek gaan naar een andere douchegel.

Deze douchegel is te koop in een fles van 250ml bij The Body Shop voor €5,-. Er zijn verschillende geuren verkrijgbaar buiten deze mangodouchegel, zoals aardbei en kokos.

Hebben jullie al eens een douchegel van The Body Shop uitgetest?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten