maandag 18 april 2011

NOTD 'Rainbow Graffiti'

Een tijdje geleden las ik een leuk artikel op Beautylab over nail-art. Zij heeft altijd hele leuk nail-art creaties, waaronder deze Rainbow Graffiti. Aangezien ik sinds kort een crack polish heb en deze nog niet heel vaak heb gebruikt, vond ik het wel eens tijd om een keer iets leuks te gaan doen met mijn crackpolish.



Gebruikte nagellakjes:
Catrice Sold Out Forever
Catrice I Scream Peach
Catrice Sweets for my Sweets
Catrice Liminous Red, deze is nog van de hele oude nagellakjes
HerĂ´me Milan
P2 Crack Topcoat


Op Beautylab kan je zien hoe je deze creatie kan maken en het is absoluut niet moeilijk. Het kost misschien wel iets meer tijd, maar daar heb ik het ook voor over. Ik kon namelijk niet stoppen met kijken naar mijn nagels, ik vond het er zo tof uitzien! Het is een keer weer wat anders als gewoonlijk.Ik vind dit ook een erg leuke manier om crack polish te dragen en ik ben zeker van plan om dit vaker te gaan dragen :)

Zouden jullie deze 'Rainbow Graffiti' dragen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten