zaterdag 9 april 2011

Gliss Kur Hair Repair Leave-In Conditioner Nutri Protect

Leave-in conditioner in mijn haren doen na het douchen is voor mij vaste prik. Als ik dit niet doe gaat mijn haar pluizen en klitten… not so charming. Omdat leave-in conditioner voor mij best belangrijk is, ben ik altijd op zoek naar de perfecte leave-in conditioner. De verpakking van de Gliss Kur Hair Repair Leave-In Conditioner beviel me wel (roze!) dus nam ik hem mee, gewoon om te proberen. Benieuwd of dit mijn perfecte leave-in conditioner is? Lees dan snel verder…



Voordat ik met de review begin, wil ik even praten over leave-in conditioners in het algemeen. Een leave-in conditioner is een product dat je na het douchen in je haar doet. Iedere leave-in conditioner heeft andere eigenschappen. De een maakt je haar silky smooth, de ander laat je haar mooi glanzen en sommige leave-in conditioners hebben dit allemaal. Ik ben altijd op zoek naar een leave-in conditioner die al deze eigenschappen heeft.

Laten we beginnen met de verpakking want dit is ook eigenlijk ook waarom deze leave-in conditioner opviel in de schappen bij de drogisterij. De verpakking is roze met een zilveren/gouden dop. Dat dit product met een pompje uit de verpakking komt, vind ik een heel groot pluspunt. Het is hygiënisch en werkt fijn. Op deze manier wordt ook al het product dat in de flacon zit uit de verpakking gehaald, dus verspil je geen product. Ik heb eigenlijk niks op de verpakking aan te merken.



Deze leave-in conditioner ruikt erg zoet. Ik kan de geur niet goed omschrijven, maar ik vind het vooral erg zoet ruiken. Je moet hiervan houden en zelf vind ik het heerlijk! De geur blijft ook wel even hangen dus als je de geur niet lekker vindt, moet je misschien gaan kijken naar een alternatief voor dit product.

Mijn perfecte leave-in conditioner laat mijn haren glanzen, maakt mijn haren zacht, zorgt dat mijn haar makkelijk doorkambaar is en laat mijn haren stoppen met pluizen. Deze leave-in conditioner doet dit allemaal! Als ik dit product in mijn haar gebruik wordt het pluis-vrij, zacht en mooi glanzend! En dat glanzende komt door dit…




Er zitten kleine glittertjes in deze leave-in conditioner! Het licht reflecteert deze glitterdeeltjes en dit zorgt ervoor dat je haar mooi glanst. Prrretty! Wat dit product ook heeft is een hittebescherming voor een föhn van 80 graden. Dit vind ik een erg groot voordeel, want dit betekend dat mijn haar beschermd wordt als ik na het douchen mijn haren föhn.

Ik ben erg tevreden met dit product en ik weet zeker dat deze leave-in conditioner een re-buy zal zijn!

De Gliss Kur Hair Repair Leave-In Conditioner Nutri Protect is onder andere te koop bij het Kruidvat voor €7,99. Voor deze prijs krijg je 100 ml en hier doe je redelijk lang mee. Ik vind dit zeker een goede prijs voor zo’n fijn product!