maandag 11 april 2011

Mijn Everydaybakje

Een everydaymandje, everydaybakje, everydayetuitje… Ik denk dat haast iedereen wel een plekje heeft waar de spullen liggen die hij of zij dagelijks gebruikt. Ik heb ook zo’n everydaybakje en het leek me leuk om de inhoud van dat bakje te laten zien. Benieuwd naar de producten die ik vaak gebruik? Lees dan snel verder…



Dit is alles samen in het bakje. Zoals je ziet past het er netjes in. Ik vind het er wel leuk uitzien dat alle ‘rondjes’ precies voor elkaar passen. Er zitten best veel producten in mijn everydaybakje maar dat betekend niet dat ik alle producten echt dagelijks gebruik. Ik wissel iedere dag een beetje af tussen deze producten.



In mijn bakje zit onder andere een wimperkruller. Ik gebruik al-tijd een wimperkruller voordat ik mijn mascara gebruik. De krul blijft dan langer en mooier in mijn wimpers. Ik merk zeker verschil als ik mijn wimpers niet krul, dus dit is een product dat ik echt iedere dag gebruik. Op de foto zien jullie ook een nagelriemcrème van Burt’s Bees. Dit is een heel fijn product dat ik iedere avond voor het slapen gaan op mijn nagelriemen doe. Hierdoor blijven mijn nagelriemen fijn soepel.



Ik heb drie blushes in mijn everydaybakje zitten. Het zijn redelijk verschillende blushes. De eerste blush die erin zit is MAC Peachykeen, een peachy/roze kleurtje met een hele mooie shimmer. Dit is de blush die ik het vaakste gebruik. Een andere blush die ik in mijn everydaybakje heb zitten, is Catrice Light Burgundy. Dit is een beetje een taupe-achtig kleurtje die bij mij erg natuurlijk oogt. Helaas is deze blush niet meer verkrijgbaar maar gelukkig heb ik nog een back-up liggen. Er zit nog een blush van MAC in, namelijk Dainty. Dainty is een lichtroze blush met heel veel shimmers. Deze blush gebruik ik eigenlijk niet zo heel vaak omdat ik niet altijd zin heb in veel shimmers. Maar áls ik zin heb in lots of glitters, gebruik ik deze blush.



Er zit ook een foundation van de Hema in mijn everydaybakje. Ik heb de lichtste kleur, kleur nummer 1, en dit is precies de goede kleur voor mijn huid in de winter. Wat ik erg fijn vind aan deze foundation, is dat het mijn gezicht echt een healthy glow geeft. Als ik zin heb in een beetje een bronzy looking skin, pak ik mijn bronzer van Guerlain. Deze bronzer heeft een hele mooie gouden shimmer. Ik gebruik deze bronzer ook vaak in combinatie met MAC Peachykeen blush.




Qua lipproducten zit er niet veel speciaals in mijn bakje. Wel twee fijne lippenbalsems: een Rosebud Mocha Rose lippenbalsem en een Vaseline Cocoa Butter lippenbalsem. Ik vind ze allebei even fijn dus het is altijd een hele opgave om te kiezen welke lippenbalsem ik op doe. Als ik zin heb in iets meer kleur op mijn lippen, gebruik ik een Tinted Lipconditioner van MAC in de kleur Petting Pink. Dit is een my lips but better kleurtje met een tikkeltje roze. Prrretty!




Als laatste mijn oogproducten. Ik weet dat ik drie verschillende mascara’s in mijn bakje heb zitten maar ik wissel ze graag af. Soms heb ik zin in volume terwijl ik een andere dag meer zin heb in lengte. Ook heb ik er een waterproof mascara in zitten die ik gebruik op dagen dat het regent. In mijn bakje zitten de Rimmel Sexy Curves Mascara, de Rimmel Extra Super Lash Building Mascara en de GOSH Amazing Length ’n Build Mascara. Er zit ook een zwart kohlpotloodje van Catrice in mijn bakje, maar deze gebruik ik niet zo erg vaak.

Dit waren alle producten die in mijn everydaybakje zitten. Als jullie producten zien waar jullie graag een review van willen zien, kunnen jullie dat zeggen in de comments en dan plaats ik er een artikel over.

Welke producten gebruik jij dagelijks?