maandag 16 mei 2011

Catrice Multi-Colour Rouge 'Riviera Rose'

Deze blush trok al een tijdje mijn aandacht, maar elke keer hield iets mij tegen om deze niet te kopen. Toen ik in het Kruidvat stond en er was 50% actie dacht ik What the hell, ik neem hem gewoon mee. Voor ik het wist had ik deze Catrice Multi-Colour Rouge in mijn bezit.



Bijna alles is vervangen in de nieuwe catrice collectie, behalve deze blush, hij heeft zelfs nog steeds zijn oude logo. Wat ik wel apart vindt, ze hadden op zijn minst de nieuwe logo kunnen gebruiken. Voor de rest is deze verpakking niet heel speciaal. Hij is wel erg stevig, aangezien ik hem een keer heb laten vallen met mijn lompheid en hij is niet beschadigd.


Deze multi-colour blush bevat een mix van 4 verschillende kleurtjes. Bovenaan een licht bruine kleur, daarna volgt een peachy kleur, vervolgens een mooie licht roze en tot slot een highlighter. Wanneer je deze kleurtjes combineert krijg je lief roze kleurtje, wat ook past bij de naam Riviera Rose. Je kan de kleuren apart gebruiken, maar het liefst gebruik ik ze gemengd. Deze blush bevat mooie shimmer, persoonlijk vind ik blushes mooier wanneer ze shimmers bevatten. Deze shimmers geven geen clownseffect, maar juist een mooi highlightend effect en het geeft een mooie glow op je wangen. Op de foto lijkt de pigmentatie iets minder, maar door de felle zon in mijn kamer kreeg ik hem niet goed op de foto, maar de pigmentatie is juist heel erg goed. Deze blush voelt heel zacht aan en blend goed uit op je wangen.

Ik ben erg blij dat ik hem uiteindelijk heb meegenomen. Deze blush geeft een mooie licht roze kleur aan je wangen, waardoor je een mooie healthy glow op je wangen krijgt. Ik ben ook dol op de shimmers die in deze blush aanwezig zijn, ik vind shimmers altijd een blush iets extra’s geven. Je kan de kleurtjes ook los gebruiken, dan heb je gelijk 4 nieuwe kleurtjes blush. Alleen is het wel moeilijk om één kleur op je kwast te krijgen, omdat de vakjes zo klein zijn, daarom vind ik het veel fijner om de kleurtjes te mixen.
Catrice Multi-Colour Rouge is voor € 3,45

Geen opmerkingen:

Een reactie posten