dinsdag 17 mei 2011

NYC Lipstain Persistent Pink

Maar weinig producten van NYC spreken mij echt aan. Ik word nu niet echt heel vrolijk als ik voor het schap van NYC sta. Maar wat ik wel leuke producten vind, zijn de lipstains. Ik heb de lipstain in de kleur Persistent Pink nu een tijdje kunnen testen, dus bij deze de review! Lees snel verder…






De verpakking van de lipstain vind ik erg leuk: ze hebben het echt op een stift laten lijken. Je brengt de lipstain ook aan met een soort vilten puntje, echt zoals bij een viltstift. Ik vind het aanbrengen van deze lipstain hierdoor erg makkelijk, heel precies. De verpakking heeft de kleur die de lipstain zelf ook heeft. Dit vind ik een leuk detail en dit is ook erg handig als je er meerdere hebt.






De pigmentatie vind ik goed voor een lichte kleur! Het is een kleur die dicht bij mijn eigen lipkleur ligt, maar ik vind het effect eigenlijk wel mooi. Het is de kleur van mijn lippen, maar dan een tikje meer roze. Me likey!

NYC zegt dat deze lipstain 16 uur smoochproof blijft zitten. Helaas komt de lipstain deze belofte absoluut niet na. Je moet zeker bijstiften na een uur of drie. Toch vind ik dit nog redelijk lang! Langer dan mijn gemiddelde lipstick of gloss in ieder geval. Wat me wel op viel, is dat de lipstain wel afgeeft als je je lippen een beetje nat maakt. Dat betekent dus dat de lipstain niet volledig in je lippen trekt. Dit speelt denk ik ook in mee met het feit dat de lipstain ‘maar’ drie uur blijft zitten.

Deze lipstain is voor €3,99 verkrijgbaar bij het Kruidvat. Er zijn ook nog andere kleuren verkrijgbaar. De kleuren verschillen van lichtroze tot rood tot berrykleurtjes. Kortom: voor ieder wat wils!

Wat vinden jullie van het merk NYC? Hebben jullie er al producten van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten