donderdag 19 mei 2011

MAC Blush Peackykeen

Als er een product is waar ik van houd, is het wel blush. Een beetje kleur kan je gezicht er zo veel frisser uit laten zien! Haast al mijn blushes zijn een beetje peachyroze, en zo ook deze blush. Hier konden jullie een review lezen over de MAC Dainty blush, waar ik erg tevreden over was en nog steeds ben. Benieuwd of ik over Peachykeen net zo tevreden ben? Lees dan snel verder…






De blush komt in een mat, zwart doosje van karton. Dit is overbodig, maar geeft je wel een beetje een luxegevoel. De verpakking van de blush zelf is ook mat en zwart, en heeft een doorzichtige deksel. Dit is handig, want dan kun je direct zien welke blush je te pakken hebt.




De kleur van de blush vind ik erg mooi. Het is een peachy/roze kleur die iets meer naar het roze neigt. De blush bevat een prachtige gouden shimmer, die vooral in de zon erg mooi tot zijn recht komt. Dit is ook precies de reden waarom ik deze blush graag draag als de zon schijnt. Het geeft je dan echt een prachtige, gezonde gloed. Ik vond het erg lastig om de kleur juist op de foto te krijgen, dus heb ik een swatch gebruikt van deze website. De blush is niet te kruimelig, is goed te blenden en bevat mooi pigment. Hij bevat niet zo veel pigment dat je in één keer heel veel blush op je wang krijgt, maar hij is wel erg goed op te bouwen tot je de gewenste kleur hebt.

Een groot nadeel van deze blush vind ik de prijs. Ik heb deze blush namelijk voor €19,- gekocht en dit vind ik veel geld voor een blush. Je krijgt dan wel een blush van goede kwaliteit, maar €19,- blijft een flinke duit. Toch ben ik erg blij met deze blush omdat de kwaliteit echt heel goed is. Als je jezelf een keer lekker wilt verwennen met een luxe-product, raad ik de blushes van MAC zeker aan!

Deze blush is te koop bij MAC voor €19,-.

Wat vinden jullie van deze blush?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten