vrijdag 20 mei 2011

Fail product: Wella Shine Shampoo en Conditioner

In dit artikel laat ik jullie twee producten zien waar ik écht niet tevreden over ben. Ik schrijf niet graag negatieve reviews, maar bij sommige producten vind ik dat gewoon nodig. Benieuwd waarom ik deze producten niet fijn vind? Lees dan snel verder…



Over de verpakking heb ik niks te klagen, die is prima. Je krijgt 500ml voor €4,99, de prijs is dus ook prima. Maar de shampoo en conditioner zelf… ugh. Ik kan er gewoon niet positief over zijn. Mijn haar wordt onwijs zwaar van deze shampoo en conditioner. Het hangt slapjes langs mijn hoofd en wordt haast direct weer vettig. Het zou je haar moeten laten glazen, maar dat doen ze op een erg negatieve manier. Mijn haar lijkt gewoon echt vettig! Mijn haar wordt wel glad en zacht, maar door dat vettige gevoel, voelt het weer snel vies aan.

Over deze shampoo en conditioner ben ik, zoals je wel kunt lezen, absoluut niet tevreden. Maar de volume shampoo en conditioner van Wella vind ik dan weer wel prima! Ik denk dat het aan de ingrediënten van deze producten ligt.

Erg jammer, maar dit vind ik echt een failproduct.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten