maandag 30 mei 2011

NYC oogschaduwduo 807B Go to Broadway

Al eerder liet ik weten dat de producten van NYC mij niet echt enthousiast maken. Toch heb ik een aantal producten gekocht. Jullie konden hier al een review lezen over een van de lipstains en in dit artikel ga ik het oogschaduwduo ‘Go to Broadway’ laten zien. Benieuwd naar mijn mening over dit product? Lees dan snel verder…




Dit is het oogschaduwduo ‘Go to Broadway’. Het is een duo met naturelle kleurtjes. Er zit een zandkleurtje met prachtige shimmers en een mat bruine kleur in. Bij het duo zit ook een klein sponsapplicatortje. De sponsapplicator heeft kleine sponsjes, waardoor je er best precies oogschaduw mee aan kunt brengen. Ik gebruik deze zelf bijna nooit, maar in nood kan het erg handig zijn.

De verpakking zelf vind ik leuk en vind ik er absoluut niet cheap ass uit zien. Het is een mat zwart doosje met een soort raampje waardoor je de kleuren gelijk kunt zien. Ik heb niks op de verpakking aan te merken.




Het pigment van de oogschaduws vind ik echt heel mooi! Deze swatches zijn gemaakt door één keer met mijn vinger over de oogschaduw te gaan. Je ziet goed dat de zandkleur een hele mooie shimmer heeft en dat de bruine kleur volledig mat is. De oogschaduw voelt zacht aan en is goed te blenden. Je merkt wel dat de zandkleur iets korreliger is dan de bruine kleur wat voor fall-out kan zorgen, maar deze fall-out is makkelijk weg te werken.

Ik vind dit echt een heel leuk duo om een naturelle look mee te maken. Je hebt een lichte kleur en een donkere kleur waar je een leuke look mee kunt maken. Misschien plaats ik nog wel een EOTD met dit duo. Omdat ik zo blij ben met dit duo, ben ik gaan kijken naar de andere duo’s. Helaas zijn de meeste niet echt kleurtjes die ik graag draag.

Ik vind dit duo zeker een budgettopper. Twee prima oogschaduws voor €3,99, te koop bij het Kruidvat in verschillende kleurencombinaties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten