dinsdag 10 mei 2011

Coca-Cola Lipsmacker

Primark staat niet echt bekend om hun beautyproducten, maar bij de kassa staan erg rote schalen vol met lipsmackers. Ik kon deze niet laten staan en heb op het laatste moment besloten om er een mee te nemen, namelijk de Coca-Cola variant.




De verpakking lijkt natuurlijk op de verpakkingen van Coca-Cola blikjes, flessen etc. De typische kleur rood met de bekende Coca-Cola letters. Deze lippenbalsem is een erg hygiƫnisch vergelijken met een lippenbalsem in een potje.
De geur is heel moeilijk te omschrijven, maar ik herken er wel een colageur in. Hij ruikt naar cola zonder prik, ik vind het heel lekker ruiken, maar er zijn ook mensen die deze helemaal niet lekker vinden ruiken. Ik denk wanneer je cola lekker vindt, dat je ook de geur van deze lippenbalsem kan waarderen.
Deze lipsmacker heeft een fijne substantie, heel vloeibaar, waardoor hij ook heel fijn smeert. Doordat hij vrij vloeibaar is, trekt hij vrij snel in. Niet super snel, maar ook niet super langzaam. De lippenbalsem heeft een bruine kleur, maar hier zie je niks van op je lippen, je ziet alleen een mooie glans.
Natuurlijk is de grote vraag: Hoe is uiteindelijk de werking van deze lippenbalsem? Ik zal het jullie vertellen, in z’n werking is hij niet zo goed. Ik krijg niet zulke hele zachte lippen en mijn velletjes blijven nog steeds aanwezig. Erg jammer, dit vind ik de twee belangrijkste punten van een lippenbalsem. Hij behoort daardoor absoluut niet tot mijn favorieten.

Deze lipsmacker voegt niks toe aan mijn stash, hij maakt mijn lippen niet heel zacht en laat mijn velletjes niet verdwijnen. Dat zijn de twee dingen die ik het belangrijkst vind, daarom is deze lippenbalsem een beetje een flop. Ik ga proberen om hem vaak te gaan gebruiken, maar ik ben benieuwd of ik dit kan volhouden.
Lipsmacker Coca-Cola is te koop bij Primark voor €2,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten