zondag 5 juni 2011

Batiste Droogshampoo

Ik was mijn haar regelmatig, ongeveer vier keer in de week, en ik vind het ook echt heerlijk om mijn haren te wassen. Ik was mijn haren het liefste ’s avonds maar het nadeel van ’s avonds douchen is dat je het risico loopt dat je haar ’s ochtends vettig is terwijl je haar dat de avond ervoor niet zo was. Dit heb ik vaak in die fijne week, eens in de maand. Als ik op zo’n ochtend geen tijd heb om mijn haren te wassen, is droogshampoo dé oplossing. Ik hoorde wel vaker mensen over de droogshampoo van Batiste, maar want vind ik er nu van? Benieuwd? Lees snel verder…



Laten we beginnen met de verpakking. Ik vind de verpakking erg leuk, ik vind hem er een beetje oldskool en funky uitzien. Ik krijg er een beetje een discogevoel bij, haha. Het is een fles die ongeveer hetzelfde werkt als een bus haarspray: even schudden en dan druk je op de spuitknop en komt de droogshampoo in een best harde, maar goed verspreidende spray uit de bus. Prima verpakking, ik heb er niks op aan te merken.

Deze droogshampoo heeft niet echt een specifieke geur. Het ruikt een beetje ‘verzorgend’. De geur is niet opvallend en blijft ook niet hangen.




Je gebruikt droogshampoo als volgt: spuit de droogshampoo op de plaatsen waar je haar het meest vettig is. Dit is bij mij vaak mijn lok. Laat het even intrekken, masseer het een beetje in en borstel het daarna uit zodat je geen witte waas over je haren hebt.

Het is me helaas niet gelukt om goede voor- en na foto’s te maken, maar ik kan met volle overtuiging vertellen dat het werkt! Als ik dit product heb gebruikt, is mijn haar echt niet meer vettig! Het is een soort poeder dat al het vuil dat op je haar ligt opzuigt. Het laat geen witte waas achter, mijn haren blijven de rest van de dag vetvrij en mijn haren voelen weer schoon aan.

Ik vind dit echt een heerlijk product. Dit is een product dat zeker bij mijn favorieten hoort. Ik heb altijd een back-up staan voor als hij opgaat. Het is zo makkelijk als je haast hebt!

De droogshampoo van Batiste is onder andere te koop bij het Kruidvat voor €3,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten