zaterdag 4 juni 2011

Mijn favoriete series

De einde van het schooljaar komt eraan en ik begin steeds meer series te volgen, omdat ik hier steeds meer tijd voor heb. Ik heb mijn top 4 favoriete series samen gesteld. Willen jullie weten welke series op dit lijstje staan? Lees dan snel verder…

#4 Pretty Little Liars


Ik kijk deze serie nu al een paar weken en ik ben verslaafd. Helaas is hij niet in Nederland te zien, maar ik kijk hem altijd op internet. Ik ben nu ongeveer op de helft van seizoen 1 en volgens mij begint seizoen twee ongeveer over een weekje (in Amerika). Je wordt er echt ingezogen, het is zo spannend! Zeker een aanrader als je van spannende films houdt.

‘’ Het verhaal gaat over vijf meisjes, Spencer, Aria, Hanna, Emily en Alison. Op een dag aan het einde van hun schoolperiode hebben ze een sleepover. Die dag verdwijnt Alison spoorloos. Één jaar later zijn de beste vriendinnen helemaal uit elkaar gegroeid en hebben ze nieuwe vrienden. Maar dan krijgen ze ineens rare berichtjes van iemand die zich 'A' noemt. A dreigt hun levens te verwoesten door geheimen openbaar te maken die enkel Alison kon kennen. Is A Alison, hun beste vriendin die een jaar geleden verdwenen is? ‘’


#3 Glee



Ik vind Glee leuk, ik kijk het vanaf het begin toen het op de Nederlandse buis kwam. Vooral de liedjes vind ik erg leuk, omdat ze meestal wel van deze tijd zijn. Vaak vind ik de liedjes van Glee leuker dan de originele.

‘’ Het verhaal draait om een groep jongeren die, onder leiding van hun leerkracht, een koor beginnen op hun school. Centraal staan de gebreken van elk van hen en hoe ze moeten opboksen tegen de vooroordelen van hun medestudenten en enkele leerkrachten (zoals de gemene 'Sue Sylvester', die het koor als een bedreiging ziet voor haar cheerleaders). ‘’



#2 Friends



Dit was mijn nummer één totdat ik Gossip Girl ontdekte. Als ik even wil lachen dan is Friends mijn beste vriend. Er zit zoveel humor in deze serie

‘’ De serie gaat vooral over zes vrienden die alledaagse dingen meemaken, maar dan op een grappige manier. ‘’


#1 Gossip Girl



Oh my god, ik ben echt verslaafd aan deze serie, ik kan niet meer zonder. Zoveel drama, geweldig! Je begint door deze serie eigenlijk gewoon te beseffen dat je leven best wel saai is zonder al dat drama, hahahaha. Ik kan niet wachten tot Chuck en Blair voorgoed bij elkaar komen.

‘’ Gossip Girl vertelt het verhaal van een aantal rijke tieners die leven in de Upper East Side in New York City. Terwijl ze op het punt staan naar de meest belangrijke universiteiten te gaan, gebeuren er allerlei dingen onderling. De grote vragen zijn niet: wie studeert af met het beste cijfer. Maar eerder: Wie heeft het meeste geld, wie doet het met wie, wie is de Queen Bee van het Constance Billard en natuurlijk, wie gaat met wie naar het Prom? En wie kan je beter inlichten over iedereen die er toe doet dan Gossip Girl? Gossip Girl heeft een website en weet élk schandaal van íedereen die er toe doet. Zij stuurt de hele serie door sms'jes naar iedereen met de nieuwste schandaligste roddels. Hoe je een Gossip Girl sms kan herkennen? Simpel. Iedereens mobiel gaat vlak na elkaar af. De serie draait om Serena van der Woodsen, Blair Waldorf, Dan Humphrey, Nate Archibald, Chuck Bass, Jenny Humphrey, Vanessa Abrams, Lily van der Woodsen , Rufus Humphrey en hun vrienden ‘’


Wat zijn jullie favoriete series?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten