vrijdag 3 juni 2011

The Body Shop Olijf Bodybutter

Je huid goed verzorgen is een must. Bij mij thuis zijn de potten bodybutter en de flessen bodylotion niet aan te slepen. Iedere avond smeer ik mijn benen in en zo ook mijn moeder. Wij zijn fan van de bodylotions van The Body Shop. Een bodywhip, een bodypuree… heerlijk! Tot kort had ik nog nooit een bodybutter van TBS geprobeerd. Nu heb ik deze olijfbodybutter en ik vond het tijd voor een review omdat ik het een heerlijk product vind. Benieuwd waarom? Lees dan snel verder…



De verpakking vind ik leuk, omdat ik er echt een olijvig idee bij krijg. Olijven zijn groen, en zo ook de verpakking. Ook staan er olijven op het etiket. De bodybutter zit in een pot en dit kan voor mensen een nadeel zijn in verband met hygiƫne. Ik heb hier zelf niet zo veel problemen mee.



Als ik mijn benen ’s avonds insmeer met deze dikke boter, zijn ze ’s ochtends zacht en soepel. Dit gevoel blijf ik de rest van de dag houden en ik merk echt dat mijn benen minder droog zijn sinds ik dit product gebruik.







De olijfbodybutter is geschikt voor de normale tot droge huid. Zelf ben ik het hier niet helemaal mee eens. De bodybutter is onwijs voedend! Ook voelt hij best vettig aan en trekt hij niet heel snel in. Maar zacht worden mijn benen wel, en hoe! Ik zou deze bodybutter eerder aanraden bij de zeer droge huid.

De geur vind ik moeilijk te beschrijven. Het ruikt niet heel sterk naar olijf. Ik vind het een geur die een beetje verzorgend ruikt. Dit is echt een geur waar je van houdt of die je verafschuwt. Ik hou ervan! Maar Daniella vind deze geur echt niet lekker.

Ik vind dit een erg fijn product en ik ben benieuwd naar de andere geuren. De bodybutters van TBS zijn er onder andere in de geuren kokos, shea butter, mango, aardbei en dus olijf. Ze zijn verkrijgbaar bij The Body Shop voor €15,-.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten