maandag 6 juni 2011

Etos Kohl Pencil Waterproof

Ik vind het erg lastig om een oogpotlood dat de hele dag goed blijft zitten te vinden. Daarom neig ik vaak naar waterproof potloodjes. Het potlood moet niet te duur zijn en dus goed blijven zitten. Ik heb het waterproof oogpotlood van de Etos al een tijd in mijn stash liggen en ik vond het tijd voor een review. Benieuwd naar mijn mening over dit potlood? Lees dan snel verder…



Ik vind het lastig om een goede waterproof oogpotloodje te vinden, die ook niet zo heel duur is. Gelukkig heeft Etos een waterproof oogpotloodje voor een super goedkoop prijsje.

De verpakking is blauw met zwarte details. Op de achterkant heb je een rand waarop je kunt zien welke kleur je hebt, wat heel erg handig is wanneer je meerdere kleurtjes hebt. De verpakking voor de rest is niet echt heel speciaal, niet luxe, maar hij ziet er ook niet heel cheapass uit.


De kleur is gewoon zwart, zonder glitters niks, hij is zwart zoals zwart hoort te zijn. De pigmentatie is erg goed. Je hebt soms dat een oogpotlood zwart hoort te zijn, maar wanneer je hem swatcht lijkt hij net grijs, doordat de pigmentatie niet zo heel goed blijkt te zijn. Dit is niet het geval bij dit oogpotloodje van de Etos. De pigmentatie is niet geweldig, maar ook niet slecht, een beetje ertussenin.

Mijn favoriete oogpotloodjes zijn vaak heel romig, waardoor je mooi aanbrengen. Bij dit oogpotloodje is dat helaas niet het geval, hij is eerder droog. Persoonlijk vind ik het altijd wel fijner wanneer een oogpotlood creamy is, omdat dat prettiger aanbrengt. Doordat hij vrij droog en hard is, kun je makkelijker een simpel strak lijntje zetten, maar is hij wel moeilijker te smudgen, dit kan een voordeel of een nadeel zijn.

Dit potloodje beweert waterproof te zijn, daar geef ik hem geen ongelijk in. Maar echt waterproof vind ik hem niet echt, je kan hem namelijk met water nog best goed weghalen. Je houdt nog steeds wel een lijntje over, maar heel licht, eigenlijk bijna onzichtbaar. Op mijn waterlijn, houdt hij het ook niet heel lang uit, maar dit doet bijna geen enkele oogpotlood jammer genoeg. Onder mijn oog en boven mijn oog, blijft hij wel een stuk langer zitten.

Ik vind het een potloodje waarvan ik mhuah zeg, hij is niet super fijn, maar ook niet super slecht. Ik zou hem denk ik niet opnieuw kopen, omdat hij een beetje droog is. Als je opzoek bent naar een goedkoop oogpotloodje en eentje die een strak lijntje zet kan dit een potloodje voor jou zijn!
Etos Kohl Pencil Waterproof 1,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten