dinsdag 7 juni 2011

NOTD: Catrice Mona Lisa is staring back

Als er iets is waar ik vrolijk van word, is het een leuke nagellak. Een probleem is dat ik niet zulke mooie nagels heb, maar daar ben ik verandering in aan het brengen. Ik kocht pas een mooi lakje van Catrice, genaamd Mona Lisa is staring back. Het is een nagellakje uit de Ultimate Nudes lijn. Om deze nagellak toch mooi aan jullie te kunnen laten zien, heb ik Daniella gevraagd of ik haar handen even mocht gebruiken om te swatchen. Benieuwd naar de swatch van deze prachtige lak? Lees snel verder…



Zoals ik net al zei, is Mona Lisa is staring back een nude nagellak. Het is een bleekroze kleur met een prachtige gouden shimmer. Na drie laagjes was de lak dekkend en na ongeveer twee dagen kwamen de eerste chippies. Omdat je drie laagjes nodig hebt, duurt het best een tijd tot de lak droog is. Je kunt ook één laagje van de nagellak aanbrengen voor een mooi French Manicure. Ik vind de kleur echt prachtig!

Deze nagellak is onder andere verkrijgbaar bij het Kruidvat voor €2,49.

Wat dragen jullie liever, felle nagellak of nudekleurtjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten