woensdag 8 juni 2011

Just a Question: Wat is jullie everyday look?


Iedere woensdag stellen wij jullie een vraag. We zijn benieuwd naar jullie antwoorden op deze vraag en we zouden het dus ook erg leuk vinden als jullie deze week antwoord geven op de vraag:

Wat doen jullie op qua make-up op een doordeweekse dag?

Niet in de weekenden, maar een dag waarop je bijvoorbeeld naar school gaat of moet werken.
Bij mij verschilt het vaak, het ligt er ook aan of ik zin heb om er meer tijd aan te besteden. Wanneer ik veel tijd en zin heb, doe ik vaak foundation, blush, lipgloss, mascara en wenkbrauwgel op. Ik doe eigenlijk alleen maar mascara en lipgloss op wanneer ik weinig tijd heb. Het valt op zich wel mee hoe veel ik gebruik, foundation doe ik als mijn huid er echt niet uitziet. Ik ben geen fan van oogschaduw, ik gebruik het eigenlijk bijna nooit buiten de deur, ik zie het niet zo zitten om elke ochtend een ooglook te maken.

Nu vraag ik aan jullie: Wat doen jullie op qua make-up op een doordeweekse dag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten