donderdag 9 juni 2011

NYX Blush 'Angel'

Deze blush heb ik nu ongeveer al een jaar en nog steeds heb ik geen review hierover geschreven (shame on me, I know). Ik heb hem vorig jaar gekocht op vakantie in Amerika, waar ze allemaal leuke merken verkopen, die Nederland als klein landje niet heeft. NYX is een heel uitgebreid en goedkoop merk wat tegenwoordig vrij bekend is in ‘beautyland‘, maar bijna alleen maar op internet te koop (helaas!) Benieuwd wat ik van dit product vind? Lees snel verder…


De verpakking oogt luxe, totaal niet cheap. Ik vind sowieso zwart altijd wel wat luxer en chiquer ogen. Verder is deze blush vierkant, vaak zijn blushes rond, een vierkante blush heeft geen extra nadelen dan een ronde blush. Wel is deze blush vrij klein, mijn blushkwast past er net in, maar je kan niet veel met je kwast bewegen. Dit is een klein minpuntje.




De kleur vind ik moeilijk te omschrijven, sommige momenten vind ik hem meer bruin, daarna weer paars of roze. Je kunt hem het beste omschrijven denk ik als roze met een paarse achtertoon. Een super mooie kleur als je het mij vraagt. Deze blush bevat ook shimmers, ze zijn bijna niet zichtbaar. Je moet goed kijken wanneer er goed licht is, anders zie je ze niet. Het zijn mooie subtiele shimmers, geen opvallende of chunky shimmers, die heel erg opvallen. Je ziet ze wel zitten op je wangen, maar niet overdreven.
De pigmentatie is ook erg goed, de swatches hierboven zijn gemaakt in één veegje! Ik maak het niet vaak mee dat mijn blushes zo’n hoge kwaliteit hebben qua pigmentatie. De eerste keer toen ik deze swatchte, stond ik met open mond te kijken hahaha. Helaas is deze blush vrij korrelig, dus vliegt de blush in de rondte wanneer ik met mijn blushkwast erin ga. Doordat hij korrelig is, gaat hij ook sneller op dan een niet korrelige blush, wat natuurlijk niemand wil met een mooie blush.
Het effect van deze blush is heel natuurlijk, je krijgt een gezonde blos op je wangen. Geen overdreven effect die vaak er heel nep uitziet. Dat is absoluut niet het geval met deze blush.

Ik ben zeer en zeer tevreden met deze blush, hij behoort zeker tot mijn favorieten. Wanneer deze ooit opgaat, schaf ik zeker weten een nieuwe aan. Er zijn een paar minpuntjes, maar de blush heeft een geweldige pigmentatie en de kleur vind ik ook zó mooi! Ik ben blij dat ik deze gekocht heb, misschien schaf ik ooit nog wel Peach of Naturel aan, wie weet…
NYX Blush is verkrijgbaar oa. in Boozyshop voor 6,99

Hebben jullie al evaringen met deze blushes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten