zondag 12 juni 2011

NYC Mosaic Face Powder

De afgelopen weken zijn er een aantal producten van NYC op de site verschenen (klik klik). Vandaag is het de beurt aan de Mosaic Face Powder! Ik gebruik deze facepowder als blush, omdat ik hem te roze en te shimmery vind om over mijn gehele gezicht te gebruiken. Het is een poeder met verschillende kleurtjes die samen een mooie glow aan je wangen geven. Benieuwd? Lees snel verder…




De blush zit in een ronde verpakking met een dop die je er helemaal vanaf moet halen. De verpakking voelt niet heel stevig aan. Ook sluit de verpakking niet helemaal goed. De dop gaat iets te makkelijk los. Ik zal dit product dan ook niet snel ergens mee naartoe nemen. Ik ben veel te bang dat de verpakking in mijn tas open gaat.




Zoals ik al zei, heeft de blush verschillende kleuren. Er zijn drie versies verkrijgbaar en ze hebben alle drie andere kleurtjes. Deze variant heeft een crèmekleurige highlighter, een lichtroze kleur, een lichtbruin kleurtje en een ietwat donkerbruine kleur. Het is moeilijk om de kleuren apart te gebruiken omdat de vakjes nogal klein zijn. Wel zou je ze apart als oogschaduw kunnen gebruiken. Een multifunctioneel product, me likey! Als je de kleurtjes mengt krijg je echt een hele mooie peachyroze kleur met een prachtige shimmer. Omdat niet alle vakjes shimmer bevatten en er dus niet teveel shimmers in de blush zitten, krijg je een mooie glow op je wangen zonder discobal effect.




Als ik deze blush gebruik, ziet mijn gezicht er direct een stuk frisser uit. Op mijn wangen is de kleur mooi peachy met een tikje roze. Omdat de blush niet teveel pigment heeft, hoef je je geen zorgen te maken dat je teveel blush aanbrengt. Dit is erg handig als je je in onnatuurlijk licht op moet maken. Je loopt niet de kans er als een clown bij te lopen.

Ik vind dit een erg fijne blush en gebruik hem dan ook vaak. Ik zou de andere kleuren ook zeker eens willen proberen. Er is een variant die nog iets meer naar roze neigt en er is een variant die echt bruinig is en die je mooi als bronzer zou kunnen gebruiken.

Deze blush is te koop bij het Kruidvat voor €4,99. Ik vind dit zeker een goede prijs voor zo’n fijne blush en al helemaal als je bedenkt dat je voor vijf euro 9 gram product krijgt! Ik vind dit product zeker een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten