maandag 11 juli 2011

Mijn Ochtendroutine

Iedereen heeft wel een bepaalde routine in de ochtend. Vandaag laat ik mijn ochtendroutine zien. Mijn routine bevat niet zo heel veel spullen, omdat ik ´s ochtends niet veel tijd heb. Ik maak vooral gebruik van erg basic producten en doe ´s ochtends eigenlijk niet veel speciaals. Enjoy mijn ochtendroutine…



Dit zijn de producten die ik op dit moment gebruik, soms verander ik wel eens van routine, maar deze komt het vaakste voor. Zoals jullie kunnen zien is het geen uitgebreide routine, het zijn vooral dingen die je wel verwacht in een routine.



Allereerst doe ik een beetje reinigingsmelk van Nivea op een watje om daarmee mijn gezicht te reinigen. Daarna volgt de tonic, om alle restjes vuil en reinigingsmelk weg te halen. Ik vind tonic ook altijd heel fijn om even wakker te worden, omdat het zo fris aanvoelt. De reinigingsmelk en tonic helpen je huid voor te bereiden voor de volgende stap…



Namelijk dagcrème! Dagcrème maakt mijn huid minder droog en maakt het lekker zacht. Nu het zonnetje ook schijnt, heb ik liever een dagcrème met SPF. Deze van Nivea bevat SPF 15, handig om je huid gelijk te beschermen tegen de zon! Deze dagcrème is eigenlijk voor mensen tussen de 20 en 30 jaar, ik zit er zelf qua leeftijd een stukje onder (oeps), maar ik vind hem prima werken en ga hem ook gewoon opmaken.



Het laatste product gebruik ik niet altijd, het ligt eraan hoe mijn huid er op dat moment uit ziet. Dit is een (mini) Elizabeth Arden intensive daily moisturizer. Hij is vrij klein en ik vind het zonde om hem vaak te gebruiken, omdat hij dan erg snel op raakt. Daarom gebruik ik hem alleen wanneer mijn huid heel droog is. Omdat hij zo intensief werkt, is mijn droge huid na gebruik van dit product als sneeuw voor de zon verdwenen. Elizabeth Arden is een heel fijn merk. Het is alleen vrij prijzig, maar het is wel een goede investering. Dit product is zeker een aanrader!

Dit waren al mijn producten. Ik vind het erg meevallen hoeveel producten ik 's ochtends gebruik, maar ik heb gelukkig ook geen probleemhuid. Hopelijk vonden jullie dit leuk om te lezen!

Waar bestaat jullie ochtenroutine uit?


bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten