donderdag 2 juni 2011

Essence Can't Cheat On Me

Ik heb veel verschillende kleuren nagellakjes, maar nog geen zilverachtig lakje. Can’t Cheat On Me trok gelijk mijn aandacht in de schappen. Op het eerste gezicht lijkt het een normaal zilveren lakje, maar deze nagellak doet zich anders voor dan hij eigenlijk lijkt…


Essence heeft verschillende lijnen nagellak, Can’t Cheat On Me behoort tot de Colour&Go lijn. Vroeger stond de Colour&Go lijn bekend als niet zo heel goed, maar ik vind dat deze lijn verbeterd is. Er zijn nu veel leukere kleurtjes en de kwaliteit is er vooruit op gegaan.



De kleur is zilver met zilveren glitters, tenminste dat lijkt hij op het eerste gezicht. Wanneer je je nagels in de zon houdt, zie je opeens glitters in alle kleuren van de regenboog. Een super leuk effect! Ik denk dat dit lakje zelfs zich holografisch mag noemen, doordat de glitters in de zon heel mooi uitkomen.

De substantie normaal, maar neigt iets meer naar de dikkige kant. Can’t Cheat On Me dekt in twee laagjes en chipte na één dag! Je moet alleen wel rekening houden dat ik slappe nagels heb, waardoor de nagellak eerder chipt dan bij andere mensen.

Ik was verbaasd over dit lakje, nooit gedacht dat hij zó mooi was. Hij is erg leuk voor in de zomer wanneer de zon heel erg schijnt, dan komen de glitters heel mooi uit. Ik ben super blij met dit lakje, hij voegt echt iets toe aan mijn nagellak stash!
Essence Can’t Cheat On Me is verkrijgbaar bij het Kruidvat voor €1,29

Geen opmerkingen:

Een reactie posten