woensdag 1 juni 2011

Just a Question: Mannenparfum en mannendeodorant


Iedere woensdag stellen wij jullie een vraag. We zijn benieuwd naar jullie antwoorden op deze vraag en we zouden het dus ook erg leuk vinden als jullie deze week antwoord geven op de vraag:

Wat vinden jullie ervan als dames producten voor mannen gebruiken? Denk hierbij aan mannenparfum of mannendeodorant.

Mijn vader gebruikt parfums die ik echt heerlijk vind ruiken. Ik vind deze parfums zo lekker ruiken, dat ik er regelmatig even aan snuffel. Maar zelf gebruiken? Dat doe ik liever niet. Ik vind mannendeodorant vaak ook erg lekker ruiken, maar dit gebruik ik ook niet. Ik weet niet zo goed waarom. Ik denk dat ik het gewoon apart zou vinden als ik naar ‘man’ zou ruiken.

Toch vind ik het niet vreemd als er dames zijn die producten gebruiken die eigenlijk voor mannen zijn gemaakt. Ik vind dat iedereen zelf mag bepalen welke producten ze gebruiken.

Wij zijn erg benieuwd naar jullie antwoorden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten