donderdag 28 juli 2011

The Body Shop White Musk showergel

Ik douche meestal ’s ochtends en ik vind het fijn om dan met een lekker geurende douchegel te douchen zodat ik goed wakker word. Sinds kort had ik nog niets uit de White Musk lijn van The Body Shop, terwijl iedereen daar juist zo lyrisch over is. Nu heb ik een douchegel uit deze heerlijk geurende lijn en die ga ik in dit artikel voor jullie reviewen. Vind ik deze douchegel, net als veel andere mensen, ook zo fijn? Lees snel verder…



De White Musk lijn van The Body Shop bevat verschillende producten. Ze hebben naast de douchegel ook een Eau De Parfum, een bodylotion, een deodorant en nog veel meer. Er is ook een White Musk lijn speciaal voor mannen.

Een overheerlijke, sensuele, zeeploze douchegel met een zijdezachte textuur, die een rijk, weldadig schuim geeft. De huid voelt schoon en opgefrist aan en is subtiel geparfumeerd met de zachte, sensuele geur van White Musk®.



Het is fijn dat het een zeeploze douchegel is want daardoor droogt deze douchegel je huid amper tot niet uit. Het is helaas niet zo dat de douchegel een verzorgend laagje achterlaat, maar hij laat mijn huid ook zeker niet trekkerig achter. Ik gebruik deze douchegel met een puff en samen met de puff krijg ik een overload aan schuim om me mee te wassen. Heerlijk!

The Body Shop zegt dat de huid subtiel geparfumeerd achter blijft, maar daar merk ik helaas niet veel van. Tijdens het douchen ruik je de geur goed maar zodra je onder de douche vandaan komt, is de geur verdwenen. Dat vind ik wel erg jammer.



Ik vind dit een prima douchegel, maar ik vind dat je een beetje veel geld betaalt voor een douchegel die amper tot geen geur achterlaat. Een pluspunt is wel dat de douchegel je huid niet uitdroogt, maar het was fijner geweest als hij ook echt een verzorgend laagje achterliet. Echt speciaal vind ik deze douchegel niet dus ik zou hem ook niet opnieuw kopen.

De White Musk showergel is te koop bij The Body Shop voor €10,-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten