woensdag 27 juli 2011

Just a Question: Make-up tijdens dagje strand of zwembad


Het is weer tijd voor een JAQ, het is namelijk alweer woensdag. Wat gaat de tijd toch snel Elke week vragen wij iets aan de lezers en dit keer luidt de vraag:

Draag jij make-up naar een dagje strand of zwembad?

De een draagt heel veel make-up naar het strand en de andere gaat zonder moeite met niks naar het strand. Bij mij verschilt het. De ene keer draag ik helemaal niets, maar soms draag ik een beetje waterproof mascara. Voor de rest doe ik dan niks op. Ik vind het namelijk niet de moeite waard als het er toch weer afgaat. Soms doe ik creamblush op, omdat dit vaak wat langer blijft zitten. Maar vaak laat ik het toch bij een beetje mascara.

Nu is het jouw beurt:
Draag jij make-up naar een dagje strand of zwembad?


bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten