dinsdag 26 juli 2011

My first... The Body Shop

Dit is het eerste artikel uit een nieuwe reeks artikelen, genaamd My First. In deze reeks ga ik vertellen over verschillende dingen die ik als eerste deed of kocht. In dit artikel ga ik vertellen over mijn eerste The Body Shop product dat ik kocht. Er komt ook nog een My First aan over mijn eerste ervaring met waxen en nog veel meer! Als jullie nog leuke ideeën hebben voor een My First artikel, laat het me weten in de reacties!



Ik kocht mijn eerste The Body Shop product niet eens zo heel lang geleden, zo’n twee jaar terug denk ik. Mijn The Body Shop stash is zó gegroeid in twee jaar tijd! Nu bestaat meer dan de helft van mijn verzorgingsspullen uit producten van TBS. Mais bon, back to the point: mijn eerste TBS product.

Het eerste product dat ik kocht bij The Body Shop, was de Foaming Facial Wash uit de Nutriganics lijn. Ik las een review over dit product en móest het hebben. Een mousse facewash, hoe gaaf is dat!

Eenmaal thuis aangekomen ging ik hem testen en bleek hij mijn huid een beetje uit te drogen. Wel maakte het mijn huid onwijs schoon. Mijn moeder en ik vonden het allebei op zich wel een fijn product, dus we gebruikten het ook allebei. Pas geleden hebben we hem opgemaakt. Of ik hem opnieuw zou kopen? Nee, ik denk het niet. Het is een prima facewash om eens uit te testen, maar ik vind het nou niet echt een spetterend product.

Wat vinden jullie van zulke artikelen? En wat was jullie eerste TBS product of, als je nog niets van TBS hebt, wat wil je graag van The Body Shop hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten