maandag 25 juli 2011

Gliss Kur Shea Cashmere Direct Repair

Altijd doe ik, nadat ik mijn haren heb gewassen, een beetje leave-in conditioner in mijn haren. Ik heb al veel verschillende leave-in conditioners gebruikt en ik vond ze allemaal op zich wel oké. Er is er voor mij nog nooit een écht uitgesprongen. Springt deze Shea Cashmere Direct Repair van Gliss Kur er voor mij wel uit? Lees snel verder…



De speciaal ontwikkelde repair formule van Gliss Kur Shea Cashmere verzorgt droog en futloos haar en geeft het voelbaar meer soepelheid. Voor haar als cashmere.

Dit zegt Gliss Kur over de producten uit de Shea Cashmere lijn. Ik heb zelf geen droog en futloos haar, maar wie wil er nu geen haar als kasjmier!?




De leave-in conditioner is een beetje jelly maar toch ook milky. Het is een erg fijne en lichte formule. Je kunt de leave-in conditioner makkelijk door het haar verdelen. De leave-in conditioner trekt snel in en maakt mijn haren zacht. Mijn haren blijven een tijdje pluisvrij en glanzend, maar na een aantal uur is het effect uitgewerkt en pluist mijn haar meer en ziet het er weer doffer uit.

Of ik dit een WOW product vind? Nee, dat vind ik het niet. Het is een prima leave-in conditioner, maar echt bijzonder vind ik hem niet. Ik zou hem dan ook niet opnieuw kopen. Ik ben van mening dat er betere leave-in conditioners zijn voor dezelfde prijs.

De Gliss Kur Shea Cashmere Direct Repair is te koop bij de drogisterij voor €6,30.

Doen jullie na het douchen nog iets met je haren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten