maandag 22 augustus 2011

OOTD Tribal

Jullie zullen wel denken waarom loopt zij nou weer in haar korte broek? Deze foto’s zijn een tijdje geleden genomen, toen was het nog heerlijk mooi weer -zucht-. De komende tijd zullen jullie veel OOTD’s zien met kleding uit Amerika. Ik vond het zelf leuker om mijn aankopen via een OOTD te laten zien.





Toen ik dit shirt tegen kwam, was ik op slag verliefd. Eigenlijk was ik op heel Forever21 verliefd, maar helaas kon ik niet alles meenemen haha. De laatste tijd begin ik helemaal into de tribal printjes te raken, dus deze kon ik niet laten liggen. De short is niet zo heel speciaal en is gewoon van de H&M. Over de All Stars hoef ik denk ik niet veel te vertellen, het zijn mijn all time favourite schoenen en ze zijn ook zo lekker tijdloos

Top - Forever21
Short - H&M
All Stars - Coach

Geen opmerkingen:

Een reactie posten