dinsdag 23 augustus 2011

Watsons Olive Bodylotion

Iedere avond smeer ik mijn armen en benen in met bodylotion. Je snapt misschien wel dat de flessen bodylotion bij mij thuis hierdoor niet aan te slepen zijn! Ik ben redelijk kritisch geworden als het gaat om bodylotions. Het is voor een bodylotion lastig om bij mijn favorieten te komen! Ik kocht pas een olijf bodylotion van Watsons. Benieuwd naar mijn mening over dit product? Lees snel verder…



Watsons is een merk dat wordt verkocht bij Ici Paris XL. Er is een ruim aanbod aan producten voor het lichaam. Er zijn onder andere scrubs, handcrèmes (klik hier voor een review), douchegels en dus ook bodylotions. Al deze producten zijn te koop in verschillende geurvarianten zoals amandel, mango papaya, grapefruit en olijf.



De verpakking van de bodylotion vind ik erg mooi. Door de dop met een druksysteem is de bodylotion erg prettig in gebruik. Je hoeft niet met je vette handen proberen een fles bodylotion dicht te draaien. Handy! Ze hebben de fles een erg strak uiterlijk gegeven door niet al te veel kleur te gebruiken. Ik houd hier wel van.




Ik vind producten die naar olijf ruiken over het algemeen héérlijk. Hier kon je al een review lezen over een bodybutter van The Body Shop met een olijf geur. Deze olijfgeur is anders dan die van The Body Shop. Heel anders! Ik ruik in deze bodylotion ook iets van anijs. Dit is niet mijn favoriete geur maar ik vind hem ook niet vies ruiken. De geur van de bodylotion blijft

De substantie van de bodylotion is erg licht. Hij is vloeibaar en daardoor is hij goed uit te smeren. Je hebt maar een klein dotje nodig om je benen in te smeren. Tijdens het smeren voel je de bodylotion al intrekken. Je hebt na gebruik dus geen last van plakkende benen, yay! Je huid wordt direct zacht en dat zachte gevoel blijft een flinke tijd hangen.

Deze bodylotion kost €4,40 voor 250ml en is te koop bij Ici Paris XL. Een prima prijs voor een prima bodylotion!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten